קניתם מוצר באקזוטיקה? אנחנו בטוחים שתאהבו את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכים שלכם.
וגם אם לא, אין בעיה. באקזוטיקה תוכלו לבטל את ההזמנה שלכם במגוון אפשרויות:
רק זכרו שעל-פי החוק במדינת ישראל, ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד. וגם חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו, לפני שנעשה בו שימוש, ובאריזתו המקורית.
את ההחזרה תוכלו לבצע ע”י:
ומה קורה אח”כ?
בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמכם קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלו לבחור בין:
לבין
שימו לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.
מוצר פגום?!
היה וקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעו לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו exotica@012.net.il) על כך שקיבלתם מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנתם. אנחנו נדאג לתאם עמכם את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמתם עבורו.
לפרטים נוספים בנושא “מדיניות החזרות וביטול הזמנות” פני לתקנון האתר.
תשלום ההזמנה יתבצע טלפונית. נציג אקזוטיקה יצור קשר בהקדם האפשרי לגביית התשלום ועיבוד ההזמנה. להזכירך: מינימום הזמנה באתר הינה ₪250.